PUISI Dari BAYI TERBUANG


PUISI Dari BAYI TERBUANG
546011_575447359161570_509523775_n
Ibu..
semua ini tak aku mau..
semua ini bukan inginku..
semua ini bukan harapan ku..
tapi kenapa kau buang aku ke tempat sampah..

Ibu…
kenapa kau buang aku..
apakah aku bau..
apakah aku hina..
sehingga kau buang diriku berbaur kotor dan tempat yang kotor..

Ibu..
jika kau tak harapankan hadirku..
kenapa kau kandung aku…
sedih bu…diriku kau buang tanpa belas kasih mu…

Bantu SHARE agar kita semua terhindar dari Sex Bebas yang berujung pada Kehamilan di luar nikah dan berakhir pada ABORSI. Bentengi diri kita dengan Iman dan taqwa agar terhindar dari perbuatan keji dan terkutuk.

Leave a Reply

